School

Måste snart gå mot bussen till skolan. Idag går jag till 16.30 & jag kommer väl hem runt 17. Planen när jag kommer hem är att jag ska plugga inför ett prov med traditionella religoner som vi har prov på imorgon och har inte änns pluggat! :o 

Imorgon vill jag till stallet. Tycker det är dags att ta lite mer tid med Zefyr med dom sista måndaderna inann han åker hem igen. Sen är tanken att fota också ;) 


Love yah ♥

/ Julia

Våra kommentarer
Skickat av: Loujon0813

Jag är med och tävlar om en John Whitaker hjälm hos www.SuperSuperShop.blogg.se, vinnaren väljer färg, storlek och med eller utan swarovski kristaller på rosetten! Var med och tävla du också!

2011-04-04 @ 11:28:07

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0