The stable all day long

Godmorgon! :)
Jag vaknade klockna 08.00 idag, ungefär. Gick sen upp och åt frukost. Hamnade självklart här igen, för att jag så gärna ville blogga.
Idag så kommer jag att vara i stallet hela dagen, tror att jag drar klockan 10.00. :) Det jag ska göra idag är ju att sköta Dillon och då menar jag verkligen sköta. Ska stå och borsta honom jättemycket, då han fäller. Fast han fäller inte så mycket, som dom flesta andra hästarna gör.. ;o Det kanske är tur, dock. Jag ska även smörja träns och sadel, då jag inte kunde göra det förra veckan för att jag red honom på privatlektion. Men idag ska det göras.

Ska även kolla om man kan boka sig till blåbärshoppningen nu. Jag vill gärna vara först, så jag kan få Dillon då han är väldigt populär bland andra. (a) Första gången jag hoppar honom då.......

Nu är ni nog lite uppdaterade. Kommer att mobilblogga i stallet lite, samt några bilder också. :)


My own prince ♥
Fotograf: Louise PJ.

/ Emilie


Våra kommentarer
Skickat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

fin blogg :)



haft en bra dag?

2011-04-02 @ 14:15:43
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0