Fotograf för en dag

Idag så har jag ju haft studiedag från skolan. :) Jag tillbringade dagen med Jenny och vi har haft en massa kul. När hon kom hit så satt vi framför datorn en stund, sen fick vi uppgiften av mamma att gå och handla tillbehör till tacosen som vi ska äta till middag. Påväg till affären och hem från affären, så duggregnade det.. :c Jobbigt, men vi fick leva med det. När vi var hemma, så gjorde vi inget speciellt. Sen gick vi upp till mitt rum och fotade lite med min systemkamera. :'3 Vi tog en massa porträttbilder och så fotade vi Lucy (min katt) också. :) Jag ska snart ladda in bilderna, så ni kanske får en liten bildbomb sen även om bilderna inte alls är hästrelaterade. ;)


Jag älskar dig.

/ Emilie


Våra kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0