Hiss och diss


Pannband Claridge House®
329:-

Min åsikt: Det här pannbandet tycker jag är riktigt snyggt. Enkelt, men snyggt. :) Dock en aning för dyrt, enligt mig. Men om jag hade haft pengar, så skulle jag nog köpa det.
HISS


Pannband med sidenband
49:-

Min åsikt: Det finns många åsikter om detta pannband. Både dåliga och bra. Själv tycker jag att det inte är snyggt alls, men kanske till a-ponny. Jag tror inte att detta pannband skulle matcha bra till något träns, överhuvudtaget.
DISS


Pannband med strasstenar, svängt
199:-

Min åsikt: Som vanligt så har jag fastnat för dom här snygga pannbanden (förlåt för så liten bild). Dom är så otroligt snygga och hade jag pengar skulle jag köpa ett i guld.
HISS

Alltihop finns att köpa på Hööks.

/ Emilie

Våra kommentarer
Skickat av: Maja

sv: Yes, jag spelar golf ;) ♥

2011-04-01 @ 20:27:53
URL: http://makefake.blogg.se/
Skickat av: Maja

sv: Haha, tacos är supergott ! :D♥

2011-04-01 @ 20:57:28
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0