Julia rider

Om ni undrar varför Julia inte bloggar, så är hon typ i stallet och rider i sin ridgrupp eller nåt. :) Jag tror att hon kommer hem snart och då får ni nog bilder samt ett långt inlägg om hennes dag. Vi får hoppas det iallafall! :D

Just nu så sitter jag och tråkar.. Jag vill att Julia ska logga in på MSN, för hon är den enda som är riktigt rolig att snacka med. :P Ingen annan är social typ, eller så svarar dom inte.. -.- Jag hade tänkt att göra en hiss och diss lite senare, så håll utkik efter det! ;)

Glöm inte att ni kan följa våran blogg via Bloglovin!


Jag och Curt, i vintras någongång.
Fotograf: Louise PJ.

/ Emilie

Våra kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0