obehagligt..

Hej! Har varit på Skutan hela dagen & jag ångrar inte det :') Eller.. Jag hade gärna viljat sova till kanske 12 men ville ju till Skutan. Var där runt halv nio och var med tjejerna. Dom berättade om Spökövernattningen och jag skulle gått på den! Jag ska gå på den nästa gång. Vi kollade på en 'skräckfilm' som heter Barnhemmet. Tror dom flesta av er har sett den. Var rätt obehaglig och man skrek vid vissa scener.. 

Vi satt för det mest i värmestugan idag & sen gick jag ut och jagade Hilda. Fick lite bilder idag i stallet men vet inte om jag orkar ladda över dom idag. Får nog ta och göra det ändå :)


Våran shettis Kemir på Skutan. Riktigt matvrak! ♥

/ Julia

Våra kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0