Popcorn

Filmen var helt.. obeskrivlig. :o Den var så jävla bra! Omg, jag har aldrig sett en bättre film.
När vi kom till Heron City, så gick vi och hämtade biljetterna. Sen gick vi runt på Media market en stund, innan vi gick till Willys och handlade godis. Efter det så åkte vi upp till bion och köpte popcorn. Vi gick sen in i biosalongen och satte oss. Vi satt på rad 9, så vi hade perfekt utsikt över bioskärmen. :) När filmen började så snackade jag och Jenny asmycket, för vi var så spända.
Haha, jag grät när han sjöng Down To Earth.. (a) Så fin. :'3 Efter filmen så gick vi till bilen, i spöregn.. Vi åkte sen hem och jag höll på att somna i bilen, för jag var fett trött. :P Dom skjutsade hem mig och när jag kom hem, så åt jag middag. Nu sitter jag här och chattar med Julia och Emma.

I nästa inlägg kommer min veckoplanering, sen får ni även en liten hiss och diss! (y)


Minne för livet ♥

/ Emilie

Våra kommentarer
Skickat av: Fredrika Källström

Jättegullig blogg detta! :D



kram

2011-04-03 @ 20:07:02
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0