Hiss och diss


Grimma med fleece Claridge House®
129:-

Min åsikt: Den här grimman tycker jag verkar ganska bekväm. Den kanske inte är så snygg direkt, men den verkar bekväm till hästen. Dock lite dyr, för att vara en grimma.
HISS


Lädergrimma
299:-

Min åsikt: Den här grimman var ju bara otroligt snygg. Skulle helst vilja ha den som är blå inuti, ifall jag skaffar egen häst. Dock väldigt dyr!
HISS


Haltergrimma och skaft
559:-

Min åsikt: Jag tycker dock att denna grimma hade för mycket blingbling och den var väldigt dyr också. En grimma ska helst vara enkel, enligt mig.
DISS

Alltihop finns att köpa på Hööks.

/ Emilie

Våra kommentarer
Skickat av: amanda

299 är JÄTTEBILLIGT för en vanlig 'tråkig' lädergrimma ;)

2011-04-02 @ 21:42:01
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0