Presentation av mig Julia

Hej! Julia heter jag & är 13 år & blir 14 år den 21 Oktober 2011. Jag bor i Haninge som ligger 20 min söder om STHLM och där i Haninge rider jag även på en liten gård som heter Skutans Gård. Jag är gruppledare där också i en torsdags grupp från 16.30 - 17.30. Just nu tränar vi på och svänga samt halter och lite sånt. 

Jag har en favorithäst där också som heter Zefyr & han är underbarast i hela stallet! Han är korsning mellan lippizianer, paint & welsh cob, coolt va?  Han är världens största matvrak och kan äta allt som går att äta, te-x när han tänkte äta upp min kamera idag. 

Jag älskar dressyren och har gjort det väldigt länge. Jag satsar på dressyren när jag är äldre när jag har häst. Har ridit dressyr sen jag var ca 9 år. 

Fotografering lever jag också för! Jag fotar allt mellan himmel & jord. Jag fotar väldigt mycket ridbilder i stallet och porträtt på hästarna. 

Kan bjuda på lite bilder, kom ihåg ©

Emma Abrahamsson ©
Emma Abrahamsson © Jag & en häst som heter Finesse, förra Fredagen. 

Jag & Zefyr, första gången jag red honom. 
Hilda jag ska tävla nu den 9 April :)

/ Julia - loggor kommer

Våra kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0