Sindarve Hilda ♥

Red Hilda idag! Gick hur bra som hällst! I början var hon stel. Jag ställde & böjde i hörnen, riktigt fin! Vi kom upp i trav & att rida lätt på henne är inte min grej.. Satt ner & Sanna sa att det såg jättebra ut! Släppte tyglarna lite lösare då hon går med pessoabett och inte rätt för en häst att gå med pessoabett och korta tyglar, så körde med halv korta med ändå rakt och mjuk samt stadig hand Vi gick in på volterna, då lyssnade hon så jävla bra! Ska tänka mer på att mjuka upp henne bättre och bättre tydlighet av halvhalter. 

Vi gick in på glaopp sen och hon bockade sönder i början. Körde ingen volt, då hon var så pigg så om jag hade gått in på volt hade vi gått omkull, vilket jag värkligen inte vill. Körde kortgalopp sen på volt då gick det hur fint som hällst. Bjuder lite videos & bilder i nästa inlägg. Kommer i tidinställt vid 22.00 då jag värkligen ska göra bildbomb.

Jag tror jag älskar Sindarve Hilda.. ♥


Fina häst ♥

/ Julia

Våra kommentarer
Skickat av: Amanda

Hej! Svara gärna på "Dagens fråga" som är om Justin Bieber! :D <3

2011-04-01 @ 21:13:28
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Skickat av: Amanda

Sv: Tack för din åsikt. Jag ÄLSKAR också J.B och han ska en dag bli min man. Mina favoritlåtar är "Born to be somebody", ""Love me" & "Somebody to love" :)

2011-04-01 @ 21:26:26
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Skickat av: Rebecca Norlin

Min fina hest <3

2011-04-02 @ 09:18:59
URL: http://dressyrgalningar.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0