Veckoplanering v.14

Måndag: Skola & kommer hem runt 17. Plugga till So-provet och skicka ett mail till en sak. 
Tisdag: Skola & sen efter skolan tänkte jag försöka komma ut till stallet och fota lite nya bilder till bloggen.
Onsdag: Skola, hem och planera till min grupp.
Torsdag: Skola, hem och förbereda mig inför gruppen sen åker jag dit.
Fredag: Slutar skolan tidigt. Hem sen ridning, 2 veckor sen då innan vi hoppar! :D 
Lördag: Planeringen var att tävla dressyr men då underlaget är inte direkt okej och vi har ingen volt att rida fram på så kommer nog dressyren ställas frammåt tyvärr! Annars åker jag ut till stallet ändå med Sanna & rider.
Söndag: Stallet förhoppningsvis. 

Random..

/ Julia

Våra kommentarer
Skickat av: Jossan

var på skutan idag och hade hjälpledargrupp och underlaget är good :) lite lerigt men hoppas det håller i sej :)

2011-04-04 @ 19:33:12
URL: http://horsemupp.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0